Havaneres a dojo!


divendres, 23 d’abril del 2010

6

A cau d'orella



premeu play per reproduir i clickeu la imatge de la cançó per veure en tamany complert

No cerco més ni millors paraules per expressar amor vers les persones que estimem, que aquesta preciosa havanera del mestre Carles Casanovas.
La recordo molt doncs va ser de les primeres havaneres que un company cantava tot sovint. A l'empresa on ell treballava crec que quasi tothom se la coneixia, doncs no parava de cantar-la, al lloc de treball, a l'ascensor, al cotxe, i a tot arreu on us podeu imaginar i més. Quan escolto aquesta havanera em ve el seu record i el de la Cris escoltant.
Ella me la cantava a mi, jo escoltava i pensava, qui cantarà aquesta havanera?. Era al voltant de l'any 98 o 99.
Aquesta peça no va quedar escollida entre les més romàntiques de les havaneres, però crec que va ser per desconeixença, doncs l'havanera "se las trae".

M'ha resultat difícil triar per quin grup posar la cançó. Un cop he decidit el grup, també m'ha resultat dificil escollir de quin treball discogràfic m'agrada més, i sincerament, tan si hagués escollit l'altre grup que rondava, que son els Bergantí, tan si hagués posat altre treball, Port-Bo al Palau, l'hagués encertat.

Aprofito per felicitar als Jordi's, que al bloc en tenim uns quants.

Companys, amics, saludats, i avui més que mai, estimats, us desitjo el millor per aquests dies i
si estimeu, imprimiu aquesta havanera i regaleu-la.

Salut, Força i Havaneres, a dojo.

6 comentaris:

jordi ha dit...

Moltes gràcies Tony, i un agraïment pel magnífic treball que estàs fent.

Havanerus ha dit...

Gràcies a tu per ser-hi.

Salut company

margarida ha dit...

Coincideixo am en Tony i l'Anna Maria que és una cançó marevellosa i un clàssic de les havaneres romàntiques.

Si la lletra és tendre i bonica la melodia no ho és menys;de les més melòdiques i dolces del mestre Bastons si que és cert.

Doncs a mi un dels trossos que més m'agraden és el del començament;m'agraden les nits d'estiu,m'agrada la tramontana...
Felicitats als dos mestres per aquest clàssic de l'havanera romàntica.

Unknown ha dit...

Una melodia dolça per una cançó romàntica de les que ens roben el cor a totes les dones perquè ens deixen paraules precioses que en defeinitiva és el que més deitgem que ens digui un home.
Mai seran moltes les paraules d'amor i tendresa que una dona espera i desitja.
La meva preferida és també Pensaments però A Cau d'Orella és també molt romàntica i pel record.
Una cançó per recordar.

Unknown ha dit...

Una altre mostra 10 del talent creatiu romàntic d'en Carles Casanovas,no gens simbolica i més realista però no tan original,poètica i commovedora com Pensaments.
Aquesta amb la dolça,i com ja heu di ,suau música del metre Bastons.
Felicitats a tos dos.

Unknown ha dit...

Carinyosa i de melodia bonica de les que es recorden i "tataregen" desseguida.
M'agrada molt també

Inici Bloc